Estill Voice Training (Estill Voice Craft) Nivell 1 Oficial. En streaming

Objectius de l’activitat

  • Millor control de la qualitat vocal en aplicar les Figures Obligatories d’ Estill Voice Training
  • Ampliació de la gamma de timbres vocals en l’ús de la veu cantada i parlada.
  • Capacitat d’utilizar la veu sense forçar el tracte vocal.
  • Control de l’ansietat davant l’ús professional de la veu.
  • Intercanvi d'informació amb persones amb difere t perfil professional interessats en el treball vocal.
  • Distinció de les qualitats vocals que s'utilitzen en cada gènere musical.

Continguts de l’activitat

- Estill Voice Craft: el mètode d’ensenyament vocal creat per Jo Estill

- La funció primària del mecanisme de la laringe.

- Les 13 figures obligatòries.

- Creació de veus segons l’ús de la laringe, tracte vocal i cos.

- L’anàlisi de les qualitats de la veu

El Nivell 1 en streaming (2-7 juliol 2020) Comença amb una introducció al model de la veu de Jo Estill, un repàs per la seva història i un taller d'anatomia i fisiologia.

A mesura que avanci el taller, es presentaran les 'figures' o exercicis per al control de la veu que componen el sistema. Cada figura respon al control aïllat d'una estructura anatòmica que participa en la producció de la veu. Un cop aïllada cadascuna de les estructures les combinacions per variar colors vocals són infinites.

Un cop realitzada la inscripció en aquesta web caldrà registrar-se a https://www.estillvoice.com/find-a-course/?id=628 (Nivell 1) i demanar el llibre en format PDF a través del corresponent enllaç

Preus:

350 euros qui s'inscrigui abans del 31 de maig

595 euros qui realitzi els dos cursos a la FUMH (cal pagar abans de l’inici del Nivell I)

Data d'inici 02-07-2020
Data finalització 07-07-2020
Inici inscripcions 17-03-2020
Places 18
Tancament inscripcions 01-07-2020 9:00 am
Preu original 370,00€
Preu descompte 350,00€ (fins a 31-05-2020 23:55)
Horari de 9 a 14.15 h.
Nombre d'hores 30 h (21 en streaming+ 9 de treball personal)
Dates 2, 3, 6 i 7 de juliol de 2020
Destinataris Tots els nivells educatius: infantil, primària i secundària i tothom interessat.
Acreditacions Pendent de l'acreditació del Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya (als alumnes que realitzin els dos Nivells a la FUMH)
Docent Hellen Rowson
Lloc Cursos en Streaming
Documentació/Temari 2020EE-VoiceCraftN1.pdf
Estill Voice Training (Estill Voice Craft) Nivell 1 i 2 Oficial. En streaming

Què significa "una veu bella" Aquesta és una pregunta que només TU pots respondre: què significa per a tu?

Aquest curs del 'Model' Estill està dedicat a ajudar-te a assolir els teus objectius, millorar la teva versatilitat i abans de res tenir cura de la teva salut vocal.

El Nivell 1 En streaming (2,3,6 i 7 de juliol 2020) comença amb una introducció a model de la veu de Jo Estill, un repàs per la seva història i un taller d'anatomia i fisiologia.

A mesura que avanci el taller, es presentaran les 'figures' o exercicis per al control de la veu que composen el sistema. Cada figura respon al control aïllat d'una estructura anatòmica que participa en la producció de la veu. Un cop aïllada cadascuna de les estructures, les combinacions per variar colors vocals són infinites.

En el Nivell 2 En streaming (12 i 13 setembre 2020) es repassaran les Figures per al control de la veu apreses en el Nivell 1 i a continuació es presentaran les 6 qualitats vocals de Nivell 2 (Veu Parlada, Falsete, Plorar / Plor, 'Twang', Belt i Opera).

Els assistents tindran la possibilitat de practicar en grups petits amb professors titulats. Cada dia hi haurà una sessió oberta on els participants podran aplicar les Figures apreses a la seva pròpia "performance" sigui Pop, Jazz, Teatre Musical, Òpera o la veu parlada.

Donada l'experiència del professorat en patologies vocals, es mostrarà l'aplicació de les figures també en rehabilitació i reeducació de la veu.

Aquest curs està obert a qualsevol artista, qualsevol persona que utilitza la veu professionalment, metges i logopedes, i qualsevol persona que vol conèixer més sobre la seva veu i gaudir-la.

Un cop realitzada la inscripció en aquesta web caldrà registrar-se a https://www.estillvoice.com/find-a-course/?id=628 i demanar el llibre en format pdf.

Data d'inici 02-07-2020
Data finalització 13-09-2020
Inici inscripcions 17-03-2020
Places 18
Tancament inscripcions 01-07-2020 9:00 am
Import 595 €
Nombre d'hores 45 hores (31 en streaming + 14 de treball personal)
Dates Nivell 1: 2, 3, 6 i 7 de Juliol
Nivell 2: 12 i 13 de setembre de 2020
Acreditacions Pendent de l'acreditació del Departament d'Educació de la Generalitat de Catalunya
Docent Helen Rowson
Lloc Cursos en Streaming
Documentació/Temari 2020EE-VoiceCraftN1.pdf
2020EE-VoiceCraftN2.pdf
Dificultats d´aprenentatge i trastorns del neurodesenvolupament

cameravideo100La formació en línia és l'eina perfecta per aprofundir coneixements: Cursos de 10 hores amb certificat de la FUMH! El plus diferencial respecte la resta de cursos que venim oferint amb regularitat és l'assistència i seguiment en directe per part del professor.

Objectius de l’activitat

  • Identificar els signes d’alerta de les principals Dificultats d’Aprenentatge i Trastorns del Neurodesenvolupament.
  • Saber dissenyar les adaptacions curriculars individuals específiques a cada necessitat educativa.
  • Saber gestionar i organitzar optimitzant els recursos del centre per tal de solucionar les dificultats d’aprenentatge
  • Conèixer les noves tècniques d’intervenció per a tractar les diferents Necessitats Educatives Especials

 Continguts de l’activitat

  • Bases neurològiques dels Trastorns d’aprenentatge i del Neurodesenvolupament
  • Identificació i intervenció en cas d’alumnes amb Dificultats d’Aprenentatge i Trastorns del Neurodesenvolupament (TEA, Dislèxia, TDAH, TANV)
  • Resolució de situacions educatives en una aula atenent a la diversitat: organització

Data d'inici dels diferents cursos

  • 1a opció: Del 4 al 10 de maig. Dates de connexió presencial: 6 i 8 de maig;
  • 2a opció: De l’11 al 17 de maig. Dates de connexió presencial: 13 i 15 de maig;
  • 3a opció: Del 18 al 24 de maig. Dates de connexió presencial: 20 i 22 de maig;
  • 4a opció: Del 25 al 31 de maig. Dates de connexió presencial: 27 i 28 de maig
  • 5a opció: De l’1 al 7 de juny. Dates de connexió presencial: 3 i 4 de juny.
  • 6a opció: Del 8 al 14 de juny. Dates de connexió presencial: 10 i 11 de juny.
  • 7a opció: Del 15 al 21 de juny. Dates de connexió presencial: 17 i 18 de juny.
  • 8a opció: Del 22 al 28 de juny. Dates de connexió presencial: 24 i 25 de juny.
Import 50 €
Horari Horari de connexió: De 17.30 a 20.00h, els dimecres i dijous de cada setmana
Nombre d'hores 10 hores on line + 5 hores presencials (en streaming) repartides en 2 sessions setmanals (dimecres i dijous) de 2,5 hores cadascuna.
Dates Del 4 al 10 de maig, de l'11 al 17 de maig, del 18 al 24 de maig, del 25 al 31 de maig, de l'1 al 7 de juny, del 8 al 14 de juny, del 15 al 21 de juny, del 22 al 28 de juny.
Destinataris Tots els nivells educatius: Infantil, Primària i Secundària
Acreditacions Certificat de la Fundació Universitària Martí l'Humà
Docent Lídia Arroyo Navajas
Lloc On_line
Documentació/Temari 2020E-DifAprenentTrastNdesenvolupv3.docx
Mindfulness des de casa (edició de maig)

cameravideo100Mindfulness és la consciència que sorgeix en posar l’atenció de manera intencionada a l’experiència del moment present, atents a les sensacions, a les emocions i als pensaments. Donarem eines als docents per a obrir la ment i reduir l’estrès; per escoltar i comunicar; i se’ls donarà recursos per percebre, viure i gestionar la realitat de l’aula.

 Objectius de l’activitat  

  • Practicar la capacitat de parar i observar abans d’actuar, per adonar-nos de la nostra resposta habitual i patró de conducta.
  • Desenvolupament de l’atenció plena en les tasques diàries, millorant l’eficàcia, la memòria i la concentració.
  • Reconèixer, gestionar i regular els estats mentals i emocionals que generen estrès, conflictes i patiment.
  • Millorar la claredat mental en la presa de decisions i resolució de conflictes.
  • Estimular l’autoconfiança i augmentar la resiliència.
  • Actuar des d’una comunicació conscient i una escolta empàtica.
  • Treballar la gestió del temps, aprendre a prioritzar i a cuidar-nos.
  • Treballar la compassió i l’agraïment sobretot cap a nosaltres mateixos.
Data d'inici 08-05-2020
Data finalització 02-06-2020
Inici inscripcions 24-04-2020
Places 20
Tancament inscripcions 10-05-2020 7:00 pm
Import 60 €
Horari 2 sessions per setmana dimarts i divendres de 18.00 - 19.45 h
Nombre d'hores 14
Dates inici el 8 de maig
Destinataris Públic en general
Acreditacions Certificat de la Fundació Universitària Martí l'Humà
Docent Rosa Torras
Comentari Xerrada informativa en Streaming, el dia 5 de maig
Lloc Cursos en Streaming
Documentació/Temari MindfulnessCasa2a-2020.docx

Exhaurit.
Contacteu amb la FUMH

Mindfulness per a docents (13/07/2020)

ico 32 0011 DescripcioDescripció

Mindfulness és la consciència que sorgeix al posar l’atenció de manera intencionada a l’experiència del moment present, atents a les sensacions, a les emocions i als pensaments.Donarem als docents eines per obrir la ment i reduir l’estrès; per escoltar i comunicar; i se’ls donarà recursos per percebre, viure i gestionar la realitat de l’aula.

ico 32 0010 ObjectiusObjectius de l’activitat

  • Practicar la capacitat de parar i observar abans d’actuar, per adonar-nos de la nostra resposta habitual i patró de conducta.
  • Aprendre a donar-nos un espai de reflexió per poder donar la millor resposta en situacions complexes dins l’aula.
  • Desenvolupament de l’atenció plena en les tasques diàries, millorant l’eficàcia, la memòria i la concentració.
  • Reconèixer, gestionar i regular els estats mentals i emocionals que generen estrès, conflictes i patiment, permetent millorar l’entorn emocional dels infants adolescents i adults dels centres escolars.
  • Millorar la claredat mental en la presa de decisions i resolució de conflictes a l’aula.
  • Estimular l’autoconfiança i l’auto-coneixement.
  • Actuar des d’una comunicació conscient i una escolta activa.
  • Treballar la gestió del temps, aprendre a prioritzar.
  • Treballar la compassió i l’agraïment cap als altres i cap a nosaltres mateixos.
Data d'inici 13-07-2020
Data finalització 17-07-2020
Inici inscripcions 19-05-2020
Places 25
Tancament inscripcions 12-07-2020 12:00 pm
Import 60 €
50 € fins 10 de juny
Horari De dilluns a dijus de 10 h a 13 h, el divendres de 10 a 12 h
Nombre d'hores 15 hores (14h presencials en streaming i 1h de treball personal).
Dates Del 13 al 17 de juliol de 2020
Destinataris Tots els nivells educatius: Infantil, Primària i Secundària
Acreditacions Pendent de l'acreditació del Departament d'Educació de la Generalitat de Catalunya
Docent Rosa Torras Barris
Comentari En streaming per la plataforma Zoom
Lloc Cursos en Streaming
Documentació/Temari 2020EE-Mindfulness.pdf
Mindfulness per a docents (06/7/2020)

ico 32 0011 DescripcioDescripció

Mindfulness és la consciència que sorgeix al posar l’atenció de manera intencionada a l’experiència del moment present, atents a les sensacions, a les emocions i als pensaments.Donarem als docents eines per obrir la ment i reduir l’estrès; per escoltar i comunicar; i se’ls donarà recursos per percebre, viure i gestionar la realitat de l’aula.

ico 32 0010 ObjectiusObjectius de l’activitat

  • Practicar la capacitat de parar i observar abans d’actuar, per adonar-nos de la nostra resposta habitual i patró de conducta.
  • Aprendre a donar-nos un espai de reflexió per poder donar la millor resposta en situacions complexes dins l’aula.
  • Desenvolupament de l’atenció plena en les tasques diàries, millorant l’eficàcia, la memòria i la concentració.
  • Reconèixer, gestionar i regular els estats mentals i emocionals que generen estrès, conflictes i patiment, permetent millorar l’entorn emocional dels infants adolescents i adults dels centres escolars.
  • Millorar la claredat mental en la presa de decisions i resolució de conflictes a l’aula.
  • Estimular l’autoconfiança i l’auto-coneixement.
  • Actuar des d’una comunicació conscient i una escolta activa.
  • Treballar la gestió del temps, aprendre a prioritzar.
  • Treballar la compassió i l’agraïment cap als altres i cap a nosaltres mateixos.
Data d'inici 06-07-2020
Data finalització 10-07-2020
Inici inscripcions 19-05-2020
Places 25
Tancament inscripcions 05-07-2020 12:00 pm
Import 60 €
50 € fins 10 de juny
Horari De dilluns a dijus de 10 h a 13 h, el divendres de 10 a 12 h
Nombre d'hores 15 hores (14h presencials en streaming i 1h de treball personal).
Dates Del 6 al 10 de juliol de 2020
Destinataris Tots els nivells educatius: Infantil, Primària i Secundària
Acreditacions Curs pendent d'acreditació del Departament d'Educació de la Generalitat de Catalunya
Docent Rosa Torras Barris
Preu 60 €
Comentari En streaming amb la plataforma zoom
Lloc Cursos en Streaming
Documentació/Temari 2020EE-Mindfulness1.pdf
Artteràpia amb fang

ico 32 0011 DescripcioDescripció

Es realitzaran diferents tallers d’art amb el fang com a material principal.Aquests tallers es dividiran en dues parts, en la primera aprendrem a utilitzar elfang com a eina pedagògica i emocional, veurem quines aplicacions i quinslímits té el material. I una segona part on es farà una posada en comú delsresultats obtinguts.

ico 32 0010 ObjectiusObjectius de l’activitat

  • Descobrir el fang com a recurs pedagògic
  • Conèixer les possibilitats del fang com a material
  • Treballar els valors emocionals i les relacions entre persones
  • Utilitzar el fang com a fil conductor per resoldre diferències
  • Desenvolupar el treball en volum
  • Treballar la motricitat fina i l’agilitat de les mans
  • Desenvolupar la creativitat
Data d'inici 06-07-2020
Data finalització 10-07-2020
Inici inscripcions 19-05-2020
Places 15
Tancament inscripcions 05-07-2020 12:00 pm
Import 60 €
50 € fins 10 de juny
Horari De dilluns a divendres de 10 a 12.30 h
Nombre d'hores 15 hores (12,5h presencials en streaming i 2,5h de treball personal)
Dates Del 6 al 10 de juliol del 2020
Destinataris Tots els nivells educatius: Infantil, Primària i Secundària
Acreditacions Curs pendent d'acreditació pel Departament d'Educació de la Generalitat de Catalunya
Docent Laura Niubó Prat
Comentari En streaming per la plataforma Zoom
Lloc Cursos en Streaming
Documentació/Temari 2020EE-ArtterapiaAmbFang.pdf
Naturalesa i gestió del conflicte a l’aula i en contextos educatius

ico 32 0011 DescripcioDescripció de l’activitat

El conflicte forma part de les relacions humanes i de les interaccions queestablim amb els altres. En aquest curs, farem un aproximació a la naturalesai al concepte del conflicte i a les seves causes, conseqüències i implicacionsen el món educatiu.

Des d’una perspectiva àmplia i global, dins un context de convivència escolar,presentarem estratègies de gestió i resolució de conflictes en l’activitat docent.Proposarem eines i recursos que vagin més enllà del simple àmbit disciplinarii d’aplicació de mesures correctores.

ico 32 0010 ObjectiusObjectius de l’activitat

  • Familiaritzar-se amb els fonaments d’un context de convivència escolarfacilitador del desenvolupament personal i grupal.
  • Identificar competències personals i habilitats socials per afrontarsituacions conflictives.
  • Conèixer la naturalesa del conflicte, la seva definició i les seves fases.
  • Desenvolupar diferents estratègies i models d’actuació per a la gestió delconflicte.
  • Adquirir eines i recursos concrets per la gestió de conflictes i mesuresdisciplinàries dins del context escolar.
  • Reflexionar al voltant dels conceptes de límit, càstig i/o disciplina en l’actual context social.
Data d'inici 09-07-2020
Data finalització 17-07-2020
Inici inscripcions 19-05-2020
Places 25
Tancament inscripcions 08-07-2020 11:55 pm
Import 60 €
50 € fins 10 de juny
Horari De 10 a 12 h
Nombre d'hores 15 hores (8 hores presencials en streaming, 6 hores on line i 1 hora de treball personal).
Dates 9, 13, 15 i 17 de juliol de 2020.
Destinataris Mestres d’Educació Primària i Professors/es d’ESO
Acreditacions Pendent de l'acreditació del departament d'Educació de la Generalitat de Cataluny
Docent Pere Muñoz Sellart
Comentari En streaming per la plataforma Zoom
Lloc Cursos en Streaming
Documentació/Temari 2020EE-NaturalesaGestioConflicteAula.pdf
Ioga per a docents

ico 32 0011 DescripcioDescripció de l’activitat:

Curs on aprendrem les bases teòriques i pràctiques del Ioga i on descobrirem lesdiferents aplicacions (respiració, moviment, meditació i cant) que ens proposa aquestadisciplina mil∙lenària per a una millor respiració, concentració i salut física i mental.

Partirem d’un treball profund individual on, des de la pròpia experiència, aprendrem lamanera més adequada per a transmetre‐ho a les diferents etapes vitals: infantesa,adolescència i edat adulta.

ico 32 0010 ObjectiusObjectius de l’activitat

  • Integrar les bases del Ioga i aprendre les múltiplesaplicacions que ens ofereix per a poder experimentardins l’aula i a la pròpia vida.
  • Aprendre a crear una pràctica completa, així com aintroduir pautes concretes i petits exercicis per apotenciar la concentració.
  • Millorar la respiració, la calma mental i l’equilibriemocional.
  • Obrir espais per a desplegar la creativitat, l’escolta i elcontacte amb un mateix.
Data d'inici 06-07-2020
Data finalització 10-07-2020
Inici inscripcions 18-05-2020
Places 25
Tancament inscripcions 05-07-2020 9:00 am
Import 60 €
50 € fins 10 de juny
Horari De 9 a 12 h (últim dia fins a les 11 h)
Nombre d'hores 15 hores= 14 hores en streaming + 1 hora de treball personal
Dates Del 6 al 10 de Juliol
Destinataris Mestres i professorat d’Educació Infantil, Primària i Secundària
Acreditacions Pendent l'acreditació del departament d'Educació de la Generalitat de Catalunya
Docent Núria Puig
Comentari En streaming per la plataforma Zoom
Lloc Cursos en Streaming
Documentació/Temari 2020EE-IogaPeraDocents.pdf
Treballar competències en temps incerts

ico 32 0011 DescripcioDescripció

La incertesa dels temps líquids als quals apuntava el sociòleg Zygmunt Bauman han acabat amb les seguretats que oferia tradicionalment l’educació nascuda de la revolució industrialbasada principalment en la transmissió de continguts. Els processos mentals són molt méslents que els logístics, necessitem entendre perquè és més important la competència que elconcepte. La irrupció de la pandèmia ha vingut a sotragar més els paradigmes teòrics. En unasetmana vam haver de canviar l’educació presencial per una remota, encara no digital ja quecomporta canvis profunds en els processos d’aprenentatge de l’alumnat. El futur VUCA(voluble, incert, complex i ambigu) ens obliga a replantejament pedagògics i prendre decisionspràctiques en la nostra tasca docent. En aquesta activitat buscarem la consistència teòrica peròprimant tasques pràctiques portables a la funció docent.


ico 32 0010 ObjectiusObjectius de l’activitat

  • Comprendre la diferència essencial entre l’aprenentatge basat en continguts il’aprenentatge basat en competències.
  • Desmitificar el treball per competències: familiaritzar-se amb les metodologies bàsiquesper treballar amb èxit i de manera senzilla.
  • La importància de les competències transversals (digitals i personals i socials) en tempsd’educació a distància.
  • Donar a conèixer eines i aplicacions digitals que permetin elaboració de materialscompetencials.
Data d'inici 06-07-2020
Data finalització 10-07-2020
Inici inscripcions 19-05-2020
Places 25
Tancament inscripcions 05-07-2020 12:00 pm
Import 60 €
50 € fins 10 de juny
Horari De 9 a 11 h
Nombre d'hores 15 hores: 5 sessions de dues hores de videoconferència amb el programa Zoom, en horari de 9 a 11 hores, 4 sessions on line i una hora de treball personal.
Dates del 6 al 10 de juliol
Destinataris Mestres i professorat d’Educació Infantil, Primària i Secundària
Acreditacions Pendent de l'acreditació del departament d'Educació de la Generalitat de Catalunya
Docent Valle Portero i Jordi de la Torre
Comentari En streaming per la plataforma Zoom
Lloc Cursos en Streaming
Documentació/Temari 2020EE-TreballarPerCompetencies.pdf
Logopèdia aplicada a l'educació infantil

ico 32 0011 DescripcioDescripció de l'activitat

Aquest curs ofereix coneixements, recursos i estratègies pròpies de lalogopèdia com a eines didàctiques per acompanyar el desenvolupamentlingüístic dels alumnes dins de l’aula d’educació infantil.

ico 32 0010 ObjectiusObjectius de l’activitat

  • Conèixer i familiaritzar-se amb el vocabulari propi de l’àmbit de lalogopèdia.
  • Conèixer les etapes de desenvolupament de la parla i el llenguatge oralen l’etapa de 3 a 6 anys.
  • Aprendre a detectar els mals hàbits i les dificultats ORL que podeninterferir en l’adquisició de la parla i el llenguatge, identificar quinesactuacions prendre.
  • Aprendre a detectar les dificultats de parla i llenguatge oral que podenaparèixer a l’aula, identificar quines actuacions prendre.
  • Conèixer diferents estratègies i recursos logopèdics per millorar lacompetència lingüística de tot l’alumnat.
  • Aplicar els coneixements adquirits en el disseny de material didàctic ambl’objectiu de: millorar la forma del llenguatge, estimular-ne l’ús i ampliarel seu contingut.
  • Tenir eines per abordar el llenguatge de l’alumne en l’entrevista amb lafamília i donar pautes adequades en relació al desenvolupament delllenguatge.
Data d'inici 06-07-2020
Data finalització 10-07-2020
Inici inscripcions 19-05-2020
Places 25
Tancament inscripcions 05-07-2020
Import 60 €
50 € fins 10 de juny
Horari De dilluns a divendres de 10 a 12 h.
Nombre d'hores 15 hores (10 hores presencials en streaming més 4h de treball on line i 1h de treball personal i elaboració de material).
Dates Del 6 al 10 de juliol de 2020.
Destinataris Adreçat a mestres d'educació infantil. Tambérecomanable per a altres professionals (mestres de primer cicle de primària, d'educació especial...) que estiguin interessats a millorar la base lingüística dels alumnes.
Acreditacions Pendent de l'acreditació del Departament d'educació de la Generalitat de Catalunya
Docent Gemma Vilalta Bufí
Comentari En streaming per la plataforma Zoom
Lloc Cursos en Streaming
Documentació/Temari 2020EE-LogopediaAplicada.pdf
Assetjament escolar (Bullying): Estratègies i recursos per a la inclusió de tot l’alumnat

ico 32 0011 DescripcioDescripció de l'activitat

En els darrers anys, els centres educatius hem estat conscients d’una realitat present entre nosaltres però moltes vegades encoberta o velada. Les xifres ens fan adonar que una part força significativa del nostre alumnat ha patit, pateix o patirà alguna situació d’assetjament dins de l’escola o l’institut.

En aquest curs proposarem estratègies i recursos per a la sensibilització, la prevenció, la detecció, la intervenció i l’avaluació de possibles casos d’assetjament (Bullying) i ciberassetjament. Ens aproximarem des d’un vessant individual, aprofundint en les competències personals, i un vessant grupal que possibiliti la creació d’espais educatius de convivència inclusiva i integradora.

ico 32 0010 ObjectiusObjectius de l’activitat

  • Conèixer les claus d’un entorn educatiu de convivència inclusiu i facilitador del desenvolupament individual i l’empoderament de tot l’alumnat.
  • Reconèixer l’assetjament i el ciberassetjament com situacions específiques dins de la gestió dels conflictes.
  • Adquirir eines per a la detecció, l’anàlisi de causes i la intervenció inicial des de la figura docent davant un possible assetjament.
  • Aprofundir en estratègies educatives per a la prevenció i la sensibilització de la comunitat educativa davant els conflictes, els assetjaments i altres possibles problemes de convivència.
  • Conèixer metodologies de treball per fer front de manera sistemàtica i global l’assetjament escolar.
  • Familiaritzar-se amb els recursos i els protocols del Departament d’Educació davant de casos d’assetjament o ciberassetjament.
Data d'inici 01-07-2020
Data finalització 08-07-2020
Inici inscripcions 20-05-2020
Places 25
Tancament inscripcions 30-06-2020
Import 60 €
50 € fins 10 de juny
Horari Dies 1, 3, 6 i 8 de juliol de 10 a 12 h
Nombre d'hores 15 hores (8 hores presencials en streaming, 6 hores on line i 1 hora de treball personal).
Dates 1, 3, 6 i 8 de juliol de 2020
Destinataris Mestres i professors d’Educació Primària i Educació Secundària.
Acreditacions Pendent de l'acreditació del Departament d'Educació de la Generalitat de Catalunya
Docent Pere Muñoz Sellart
Comentari En streaming per la plataforma Zoom
Lloc Cursos en Streaming
Documentació/Temari 2020EE-AssetjamentEscolar.pdf
Acompanyament emocional i educatiu dins l’aula

ico 32 0011 DescripcioDescripció de l’activitat

En aquesta formació presentem què són les emocions, quines són les quatreemocions bàsiques, la diferència entre emoció, sentiment i sensació,funcionament de les emocions, per a què serveixen les emocions, el cicle denecessitats, com acompanyar cada emoció amb els infants a l’aula, i tècniquesi recursos per a treballar i gestionar les emocions dins l’aula.

ico 32 0010 ObjectiusObjectius de l’activitat

  • Saber què són les emocions i quin és el seu funcionament.
  • Conèixer les funcions de cada emoció bàsica.
  • Aprendre a detectar les emocions bàsiques.
  • Prendre consciencia de les pròpies emocions i com fer unaacompanyament emocional més proper i respectuós.
  • Observar de quina manera gestionem les emocions i aprendre’n novesmaneres.
  • Veure diverses maneres d’acompanyament emocional amb els infants iadolescents a l’aula.
Data d'inici 13-07-2020
Data finalització 17-07-2020
Inici inscripcions 20-05-2020
Places 25
Tancament inscripcions 12-07-2020 12:00 pm
Import 60 €
50 € fins 10 de juny
Horari De dilluns a dijous de 10 a 13 h i divendres de 10 a 12 h,:
Nombre d'hores 15 hores (14 hores presencials en streaming i 1 hora de treball personal).
Dates Del 13 al 17 de juliol de 2020
Destinataris Tots els nivells educatius: Infantil, Primària i Secundària
Acreditacions Pendent de l'acreditació del departament d'Educació de la Generalitat de Catalunya
Docent Laura Duran Jiménez
Comentari En streaming per la plataforma Zoom
Lloc Cursos en Streaming
Documentació/Temari 2020EE-AcompanyamentEmocionalEducatiu.pdf
Musicoteràpia per a docents

ico 32 0009 ContingutDescripció de l’activitat

La Musicoteràpia ens apropa a una visió holística de l’escola i de les personesque hi fan vida. Parlarem i experimentarem a través de la música, el moviment,la creativitat i la relació entre música, educació i procés terapèutic.Portarem a terme dinàmiques vivencials amb el suport teòric d’algunsmaterials. Durant una setmana, serem protagonistes d’un petit procésmusicoterapèutic, a través del qual prendrem consciència de la importància dela salut emocional dels docents i de les possibilitats educatives i de creixementpersonal que ens ofereix la Musicoteràpia.

ico 32 0010 ObjectiusObjectius de l’activitat

  • Aprendre de forma introductòria els principals aspectes de laMusicoteràpia: definició, història i àmbits d’actuació.
  • Experimentar un petit procés musicoterapèutic (self-experience) idescobrir el potencial de la Musicoteràpia en la seva aplicació educativai de creixement personal.
  • Millorar els recursos i les estratègies dels docents, ampliant i reforçantles seves eines d’acompanyament emocional, cohesió de grup, atenció ala diversitat i el suport en l’aprenentatge.
  • Millorar la salut emocional dels docents.
  • Desenvolupar una proposta musicoterapèutica pensada per l’aula.
Data d'inici 06-07-2020
Data finalització 10-07-2020
Inici inscripcions 20-05-2020
Places 25
Tancament inscripcions 05-07-2020
Import 60 €
50 € fins 10 de juny
Horari De 10 a 12 h del matí
Nombre d'hores 15 hores: 10 hores en streaming i 4 hores offline per desenvolupar les tasques i el projecte final i 1 hora de treball personal.
Dates Del dilluns 6 al divendres 10 de Juliol de 2020.
Destinataris Tots els nivells educatius: Infantil, Primària i Secundària
Acreditacions Pendent l'acreditació del Departament d'educació de la Generalitat de Catalunya
Docent Toni Santiago Manrique
Comentari En streaming per la plataforma Zoom
Lloc Cursos en Streaming
Documentació/Temari 2020EE-Musicoterapia per a docents.pdf