Àrees

La majoria d'aquests cursos tenen una durada de 30 dies i s'inicien cada primer de mes, encara que alguns tenen una durada més llarga i s'inicien el primer d'un mes concret.

Seleccioneu la data que us interessi començar (Tria edició).

La majoria d'aquests cursos s'inicien el primer dia d'un mes concret.

Seleccioneu la data que us interessi començar (Tria edició).

Destreses informàtiques per a docents

Aquest curs pretén dotar de coneixements informàtics al professorat perquè actualment l’ús de les tecnologies de la Informació i la comunicació (TIC) en els contextos educatius s’ha fet completament necessària. Assenyalar que les pràctiques d’ensenyament amb aquests mitjans estan condicionades als coneixements dels docents de manera que si els formadors tenen més coneixements TIC es podem aplicar dins les aules de manera efectiva i aportar un plus afegit per poder assolir els objectius marcats.

Professora: Núria Roca
Durada: 75 hores

Objectius:

  • Adquirir competència digital per part del professorat com a transversal per a la pràctica docent.
  • Conèixer eines i recursos TIC que ajudin a millorar la motivació i interès de l’alumnat per tal d’aconseguir aprenentatges  significatius.
  • Integrar l’ús de les TIC al desenvolupament d’activitats didàctiques.
Import 150 €
Nombre d'hores 75
Dates Comença el dia 1 d’octubre, desembre de 2019, febrer i abril de 2020 (s'ha de triar edició)
Destinataris Mestres i professorat d'Educació Infantil, Primària i Secundària
Acreditacions Curs acreditat pel departament d'Educació de la Generalitat de Catalunya
Docent Núria Roca
Lloc On_line
Categories Escola de Tardor-Hivern, Educació,Telemàtics, Formació del professorat,On line Saligarda
Documentació/Temari 2020T-DestresesInformatiquesPerLaDocencia.doc
Com millorar la programació didàctica d’aula de secundària, batxillerat i cicles formatius?

OBJECTIUS DE L’ACTIVITAT

  • Conèixer cada un dels apartats que integren la programació didàctica.
  • Programar un curs atenent a la realitat de l’aula.
  • Desenvolupar una programació concreta i factible.
  • Realitzar una programació d’aula sencera.

CONTINGUTS DE L’ACTIVITAT

Elaboració de la Programació Didàctica de manera tutoritzada i revisada pel professorat – tutor, amb els continguts estructurats en mòduls:

Import 350 €
Nombre d'hores 60
Dates Comença el dia 1 d’octubre, desembre de 2019, febrer i abril de 2020 (s'ha de triar edició)
Destinataris Professorat de Secundària, batxillerat i Cicles Formatius
Acreditacions Curs acreditat pel departament d'Educació de la Generalitat de Catalunya
Docent Meri Coma
Lloc On_line
Categories Escola de Tardor-Hivern, Educació,Telemàtics, Formació del professorat,On line Saligarda
Documentació/Temari 2020T-ProgramacioSecundria.doc
Treballem l’agricultura de manera pràctica en el món escolar

L’hort ens proporciona grans possibilitats didàctiques. Mitjançant aquest curs voleu donar un comentari a tots els secrets d'agricultura ecològica. Aquest curs està pensat per professors que adquireixin coneixements bàsics per iniciar-se en un hort educatiu al centre escolar.  

L'home escolar ecològic ofereix un context per aprendre a pensar, per educar emocional, per treballar les habilitats socials, tot això, englobat en un marc pràctic, vivencial i de manipulació.

OBJECTIUS DE L'ACTIVITAT

Inclosos dins de les línies de formació del Departament d'Ensenyament: Eix; Prioritat; Subapartat

  • Prendre consciència de la importació de tenir una hort a l'escola.
  • Aprendre a crear un hort escolar ecològic.
  • Estudiar els principis bàsics per gestionar un hort escolar.
  • Conèixer els principals sistemes de disseny d'hortescolar ecològic.
  • Sabre fer insecticides naturals per combatre les plagues.
  • Conèixer diferents recursos pedagògics

CONTINGUTS DE L'ACTIVITAT 

  • Hort escolar ecològic
  • Disseny de l'hort escolar ecològic
  • Estudis del medi
  • Feines de l'hort
  • Fertilitzacions ecològiques i compostatge
  • Associacions i rotacions de cultiu
  • Control de plagues i malalties
  • Reproducció de les plantes
  • Recursos pedagògics de l’hort escolar
Import 150 €
Nombre d'hores 60
Dates Comença el dia 1 d’octubre, desembre de 2019, febrer i abril de 2020 (s'ha de triar edició)
Destinataris Mestres i professorat d’Educació Infantil, Primària i Secundària
Acreditacions Curs acreditat pel departament d'Educació de la Generalitat de Catalunya
Docent Mireia Costa
Lloc On_line
Categories Escola de Tardor-Hivern, Educació,Telemàtics, Formació del professorat,On line Saligarda
Documentació/Temari 2020T-AgriculturaEnEl MonEscolar.doc
La nostra eina de treball “la veu”

La veu és un component essencial de la comunicació humana. Donat que per a un gran col·lectiu de persones, entre els quals es troba el personal docent, la veu constitueix l’instrument fonamental del seu treball, qualsevol alteració o patologia  vocal esdevindrà  situacions adverses en l’àmbit laboral.

Aquest curs vol posar a l’abast dels professor/es tècniques i coneixements  que facilitin la  prevenció, formació i higiene vocal.

  • Sensibilitzar al docent sobre la importància de l’educació de la veu, la prevenció i l’higiene vocal.
  • Potenciar l’equilibri muscular, modificar els punts de recolzament alterats i desbloquejar les zones inhibides del cos, afavorint canvis necessaris per a una fonació lliure.
  • Afavorir una correcta respiració i un control fonorespiratori òptim.
  • Exercitar la mobilitat i flexibilitat de tot el sistema fonorespiratori, la qual cosa permetrà la realització de variacions del timbre, intensitat i to; i la seva adequació a diferents situacions: conversa, veu projectada, veu cantada.
Import 95 €
Horari de 9 a 13 h.
Nombre d'hores 20 on line i 10 presencials
Dates Dissabtes primer trimestre: 23 i 30 de novembre
Dissabtes segon trimestre: 18 i 25 de gener
Dissabtes tercer trimestre: 9 i 15 de maig
Destinataris Mestres i professorat d'Educació Infantil, Primària i Secundària
Acreditacions Curs acreditat pel departament d'Educació de la Generalitat de Catalunya
Docent Gabriela Zabala
Lloc Can Raspall
Categories Escola de Tardor-Hivern, Educació,Educació de la veu, Presencial, Formació del professorat,Semipresencials Saligarda
Documentació/Temari 2020S-LaNostraEinaDeTreballarLaVeu.doc
Com educar en la igualtat: Educació transformadora, de la igualtat a l’equitat

Aquesta formació té la voluntat de proporcionar eines per poder identificar les diferents formes de discriminació derivades del sistema sexe-gènere, alhora que ofereix recursos i reflexions per introduir la coeducació en tots els àmbits de la pràctica docent, ja sigui en l'àmbit de Primària com de Secundària. Es capacitarà per plantejar noves metodologies i propostes d’activitats amb perspectiva de gènere que fomentin una educació més igualitària, justa i lliure d’estereotips i discriminacions.

OBJECTIUS DE L’ACTIVITAT

Objectiu General:  

Desenvolupar les capacitats necessàries per promoure, des de l’educació, la igualtat de gènere com a factor clau per a fomentar persones més lliures i una societat més justa i equitativa.

Objectius Específics:

  • Identificar les desigualtats de gènere dins l’àmbit de l’escola.
    Detectar el sexisme en el llenguatge i assumir i incorporar la necessitat de l'ús del llenguatge inclusiu.
  • Conèixer el marc legislatiu i l’evolució social de la coeducació, des de la perspectiva feminista. 
  • Analitzar la pròpia pràctica docent per destriar en quins aspectes s'incorpora ja la coeducació i en quins altres cal millorar la metodologia coeducativa.
  • Avançar en l'eliminació dels estereotips sexistes presents avui a les aules.
  • Conèixer els manuals i recomanacions per a un llenguatge inclusiu i aplicar-les a la pràctica docent.
  • Incorporar els sabers de les dones en el currículum escolar mitjançant l'elaboració d’una unitat didàctica coeducativa.
Import 95 €
Horari De 9 a 13 hores
Nombre d'hores 20 hores on line i 10 presencials
Dates Dissabtes primer trimestre: 23 i 30 de novembre
Dissabtes segon trimestre: 18 i 25 de gener
Dissabtes tercer trimestre: 9 i 15 de maig
Destinataris Professorat de les etapes d’educació primària, secundària, formació professional i batxillerat, de l’ensenyament públic i privat.
Acreditacions Curs acreditat pel departament d'Educació de la Generalitat de Catalunya
Docent Mònica Cano i Lourdes Òdena
Categories Escola de Tardor-Hivern, Educació, Semipresencial, Formació del professorat,Semipresencials Saligarda
Documentació/Temari 2020S-ComEducarEnLaIgualtat.doc
El treball per competències a l'aula: del mite a la pràctica

L’educació es veu immersa en un procés de canvi tan vertiginós que sovint dificulta l’adaptació dels docents als nous requeriments socials i legals. En aquesta activitat, acostarem els conceptes que més confusió desperten a la realitat quotidiana del mestre/professor, i proporcionarem instruments i materials d’èxit contrastat que els permetin transformar en positiu la seva experiència d’aula i, tot incorporant elements pedagògics innovadors, interpretar adequadament les més recents ordres legislatives d’avaluació.

OBJECTIUS DE L’ACTIVITAT

  • Comprendre l’essència del canvi que suposa passar de treballar continguts a treballar competències.
  • Distingir què hi ha de cert i de mite en allò que se sent dir.
  • Conèixer metodologies de treball per competències que qualsevol docent pugui incorporar a l’aula amb facilitat.
  • Entendre’n les limitacions i dificultats i aprendre a integrar-les de manera hàbil i sostenible per al docent.
  • Reflexionar sobre el que esperem del nostre alumnat i aprendre a dissenyar activitats en consonància.
  • Comprendre quan i per què avaluem.
  • Enriquir el repertori de tècniques d’avaluació del docent per tal que l’avaluació esdevingui un instrument veritablement útil, tant per l’alumne com per al docent.
Import 95 €
Horari De 9 a 13 hores
Nombre d'hores 20 hores on line i 10 presencials
Dates Dissabtes primer trimestre: 23 i 30 de novembre
Dissabtes segon trimestre: 18 i 25 de gener
Dissabtes tercer trimestre: 9 i 15 de maig
Destinataris Mestres d’Educació Primària i Professors/es d’ESO
Acreditacions Curs acreditat pel departament d'Educació de la Generalitat de Catalunya
Docent Daniel Guillamon
Lloc Can Raspall
Categories Escola de Tardor-Hivern, Educació, Semipresencial, Formació del professorat,Semipresencials Saligarda
Documentació/Temari 2020S-El treballPerCompetencies.doc
Introducció a Moodle

Moodle esdevé actualment una de les eines digitals més potents en entorns d'aula virtual. Actualment aquesta plataforma és una de les més emprades en tots els nivells i en la majoria dels centres educatius. Aquesta plataforma permet als estudiants i docents la comunicació les 24 hores del dia, els 365 dies de l'any, esdevé una bona praxi donat l'era de la informació. Moodle facilita l'intercanvi d'informació entre docent i alumnat, aportant eines, suports digitals, etc. que afavoreixen les dinàmiques diàries de les classes.

Permet l'estructuració, en format de temes, setmanes, continguts claus, tasques de forma eficient d'afavorir l'assimilació dels continguts per part de l'alumnat. Afavoreix tasques com els debats, l'entrega i correcció de tasques, avaluació de les mateixes i finalment el feedback del professor vers cada alumne present al seu grup.

El seguiment de l'assistència de l'alumnat es realitza de manera fàcil i eficient, permetent la notificació a les famílies en temps real de les tasques realitzades pels seus fills.

OBJECTIUS DE L’ACTIVITAT

  • Conèixer Moodle sabent les possibilitats i limitacions.
  • Crear un curs i les seves parts.
  • Configurar i administrar curs.
  • Afegir alumnes i professors.
  • Confeccionar apunts i/o continguts en l’entorn de Moodle.
  • Crear, configurar i administrar tasques i la seva avaluació.
  • Crear, configurar i administrar esdeveniments de la classe.
  • Crear, configurar i administrar debats i espais d’intercanvi entre alumnes i professors.
  • Avaluar i fer el seguiment del desenvolupament de l’alumnat.
Import 95 €
Nombre d'hores 30
Dates Inici 1 de cada mes (s'ha de triar edició)
Destinataris Docents de de tots els nivells amb inquietuds TIC.
Acreditacions Curs acreditat pel departament d'Educació de la Generalitat de Catalunya
Docent Guillermo Guerrero
Lloc On_line
Categories Escola de Tardor-Hivern, Educació,Telemàtics, Formació del professorat,On line Saligarda,2019-2020
Documentació/Temari 2020T-IntroduccioMoodle.doc
STOP Bullying: com crear un entorn educatiu favorable a l’alumne

Segons diuen les estadístiques, un de cada tres alumnes ha estat víctima d’assetjament escolar en algun moment de la seva vida. En aquest curs aprendrem a detectar possibles casos de bullying i de cyberassetjament i com actuar per resoldre’ls; però, a més a més, aprendrem com treballar de manera preventiva per tal de sensibilitzar l’alumnat, implicar-lo directament en la construcció d’una convivència positiva, i reduir de manera decisiva la incidència dels casos de bullying a les nostres aules.

OBJECTIUS DE L’ACTIVITAT

  • Comprendre la naturalesa essencial de qualsevol conflicte.
  • Distingir amb claredat entre el bullying i altres tipus de conflicte.
  • Conèixer les característiques diferenciadores del bullying i del cyberbullying.
  • Familiaritzar-se amb les arrels i causes dels processos de bullying, amb el seu caràcter de procés i les seves etapes i els rols diferents que es generen, per tal de comprendre millor la problemàtica que afecta cadascun dels implicats.
  • Conèixer metodologies de treball per fer front de manera sistèmica a l’assetjament.
  • Conèixer estratègies concretes per reduir la incidència dels casos de bullying, tot propiciant l’empoderament de l’alumne en la construcció de l’ambient d’aula i/o de centre.
  • Facilitar instruments per treballar a l’aula amb l’alumnat el fenomen de l’assetjament.
  • Enriquir el ventall d’estratègies d’actuació davant d’un conflicte d’assetjament real.
Import 95 €
Nombre d'hores 30
Dates Inici 1 de cada mes (s'ha de triar edició)
Destinataris Mestres d’Educació Primària i Professors/es d’ESO
Acreditacions Curs acreditat pel departament d'Educació de la Generalitat de Catalunya
Docent Daniel Guillamon
Lloc On_line
Categories Escola de Tardor-Hivern, Educació,Telemàtics, Formació del professorat,On line Saligarda,2019-2020
Documentació/Temari 2020T-StopBullying.doc
Dificultats d’aprenentatge i trastorns del neurodesenvolupament

El curs de Dificultats d'Aprenentatge i Trastorns del Neurodesenvolupament de 30 hores, dotarà als professionals dels elements necessaris per detectar i garantir l'accés al currículum dels alumnes amb necessitats educatives especials.

OBJECTIUS DE L’ACTIVITAT

  • Identificar els principals  signes d'alerta de les principals Dificultats d'Aprenentatge i Trastorns del Neurodesenvolupament.
  • Saber dissenyar les adaptacions curriculars individuals específiques a cada necessitat educativa.
  • Saber gestionar i organitzar optimitzant els recursos del centre per tal de solucionar les dificultats d'aprenentatge
  • Conèixer les noves tècniques d'intervenció per a tractar les diferents NEE.
Import 95 €
Nombre d'hores 30
Dates Inici 1 de cada mes (s'ha de triar edició)
Destinataris Docents d´Infantil, Primària i Secundària i Cicles Formatius
Acreditacions Curs acreditat pel departament d'Educació de la Generalitat de Catalunya
Docent Lídia Arroyo
Lloc On_line
Categories Escola de Tardor-Hivern, Educació,Telemàtics, Formació del professorat,On line Saligarda,2019-2020
Documentació/Temari 2020T-DificultatsAprenentatge.doc
Introducció a l’ús de les tauletes digitals a l’aula

No hi ha cap dubte que les tecnologies de l’aprenentatge col·laboratiu (TAC) ha suposat un repte i han ofert millores susceptibles en tot l’ensenyament.

En aquest nou segle XXI, van apareixent noves eines tecnològiques i els docents ens hem de formar permanent per a poder aplicar-les en el nostre dia a dia. A les escoles on s’ha introduït les tauletes digitals, s’ha demostrat que ajuden a l’alumnat a potenciar la seva autonomia i l’assimilació de contingut, essent una de les eines interactives amb més projecció de futur. 

Aquest l’objectiu del curs que presentem: Poder apropar les noves tecnologies i l’ús pràctic d’aquests dispositius digitals a la nostra tasca

Objectius:

  • Millorar qualitativament l’ús de les TIC a les aules.
  • Augmentar la qualitat  de l’aprenentatge col·laboratiu.
  • Integrar l’ús de les tauletes digitals al desenvolupament d’activitats didàctiques.
Import 95 €
Nombre d'hores 30
Dates Inici 1 de cada mes (s'ha de triar edició)
Destinataris Mestres i professorat d'Educació Infantil i Primària.
Acreditacions Curs acreditat pel departament d'Educació de la Generalitat de Catalunya
Docent Núria Roca
Lloc On_line
Categories Escola de Tardor-Hivern, Educació,Telemàtics, Formació del professorat,On line Saligarda
Documentació/Temari 2020T-IntroduccioLesTauletesDigitals.doc
Usos educatius i creatius amb TIC

Actualment les eines de la Web han passat a formar part de la nostra vida de manera habitual i el nostre repte com a docents és saber aplicar-les a l’aula.

Espais socials: informació, comunicació, col·laboració i creació.

OBJECTIUS DE L’ACTIVITAT

  • Conèixer els usos educatius del web  2.0.
  • Afavorir l’aprenentatge col·laboratiu mitjançant la utilització d’eines de la web social: un blog i un prezi.
  • Integrar programari del web 2.0 a la tasca docent.
  • Augmentar la qualitat de l’aprenentatge col·laboratiu.
Import 95 €
Nombre d'hores 30 hores
Dates Inici 1 de cada mes (s'ha de triar edició)
Destinataris Mestres i professorat d’Educació Infantil, Primària i Secundària
Acreditacions Curs acreditat pel departament d'Educació de la Generalitat de Catalunya
Docent Núria Roca
Lloc On_line
Categories Escola de Tardor-Hivern, Educació,Telemàtics, Formació del professorat,On line Saligarda
Documentació/Temari 2020T-EinesWeb2.doc
Com fer tutoria al grup classe de forma útil i efectiva

Es tracta d'un curs molt pràctic per tal que els docents puguin desenvolupar una acció tutorial real i efectiva dins del seu grup classe.

OBJECTIUS DE L’ACTIVITAT

  • Establir les bases per fer una tutoria el màxim positiva i satisfactòria de cara a l’alumne.
  • Centrar els eixos que han de desenvolupar en una activitat tutorial per a alumnes de 12 a 18 anys.
  • Aprendre a realitzar els continguts base d’un Pla d’acció tutorial efectiu i factible, per ser aplicat en el centre.
  • Practicar com realitzar entrevistes amb pares i tutors.
  • Aprendre a dur a terme tutories individuals amb els alumnes.
  • Aprendre a dur a terme Juntes d’avaluació i Plans Individualitzats.
  • Experimentar la motivació per saber transmetre-la als alumnes.
Import 95 €
Nombre d'hores 30
Dates Inici 1 de cada mes (s'ha de triar edició)
Destinataris Docents de Secundària i Postobligatòria (Batxillerat i Cicles Formatius)
Acreditacions Curs acreditat pel departament d'Educació de la Generalitat de Catalunya
Docent Meritxell Coma
Lloc On_line
Categories Escola de Tardor-Hivern, Educació,Telemàtics, Formació del professorat,On line Saligarda
Documentació/Temari 2020T-TutoriaGrupClasse.doc
Gamificació a l’aula

En aquest curs aprendrem què significa gamificar i per quins motius tant teòrics com pràctics pot arribar a ser molt interessant introduir el joc a l’aula. Un cop vist què significa gamificar i els motius pels quals fer-ho, aprendrem a com començar a introduir la gamificació a l’aula a través de diversos recursos i consells. Al final de curs sortirem amb un projecte de gamificació per a fer alguna activitat a l’aula, i a partir d’aquí poder ser autònoms per a poder realitzar projectes de gamificació en els diferents nivells educatius.

Objectius de l’activitat:

  • Aprendre que és la gamificació
  • Descobrir tot el potencial d’aplicar la gamificació a l’aula
  • Veure diverses aplicacions a l’aula de la gamificació
  • Aprendre a gamificar activitats
  • Donar recursos al docent per convertir la seva aula en gamificada
  • Tenir en compte els nous models educatius a l’aula i veure en quins casos pot ser més efectiu aplicar la gamificació
  • Desenvolupar una unitat didàctica a través d’aquesta metodologia
Import 93 €
Nombre d'hores 30
Dates Inici 1 de cada mes (s'ha de triar edició)
Destinataris Tots els nivells
Acreditacions Curs acreditat pel departament d'Educació de la Generalitat de Catalunya
Docent Marc Troyano
Lloc On_line
Categories Escola de Tardor-Hivern, Educació,Telemàtics, Formació del professorat,On line Saligarda
Documentació/Temari 2020T-Gamificacio.doc
Educació en STEM

L’educació en STEM a secundària a vegades comporta baix rendiment en determinats grups d’estudiants i sovint no s’interrelacionen les competències científiques amb les socials i cíviques. Amb aquest curs pretenem donar un impuls a l’educació STEM tot introduint eines de dinamització com la gamificació o els projectes per aconseguir una relació més pràctica i útil per al món que ens ofereix el segle XXI; ho farem tot des d’una visió inclusiva i coeducativa

Formador: Marc Troyano Roca

Objectius de l’activitat:

  • Aprendre què significa STEM i el seu aprenentatge holístic
  • Descobrir tot el potencial d’aplicar mètodes d’aprenentatge conjunts a l’aula
  • Veure diverses aplicacions conjuntes a l’aula de les STEM
  • Aprendre a com combinar activitats
  • Donar recursos al docent per convertir la seva aula STEM en gamificada i invertida tot utilitzant les tac
  • Tenir en compte els nous models educatius a l’aula i veure en quins casos pot ser més efectiu aplicar mètodes i projectes STEM
  • Desenvolupar una unitat didàctica a través d’aquesta metodologia.
Import 95 €
Nombre d'hores 30
Dates Inici 1 de cada mes (s'ha de triar edició)
Destinataris Tots els nivells
Acreditacions Curs acreditat pel departament d'Educació de la Generalitat de Catalunya
Docent Marc Troyano
Lloc On_line
Categories Escola de Tardor-Hivern, Educació,Telemàtics, Formació del professorat,On line Saligarda,2019-2020
Documentació/Temari 2020T-EducacioSTEM.doc
Altes Capacitats: del diagnòstic a la intervenció

Aquesta formació ofereix una mirada al peculiar món de les AC perquè els professionals de l’educació puguin oferir a aquests nens i nenes una acollida i un suport adaptats a les seves necessitats educatives especials. Per a aconseguir-ho, cal tenir en compte les seves necessitats en relació amb el seu desenvolupament personal, emocional, social i psicològic, i les potencialitats de les quals estan dotats.

No sempre és fàcil reconèixer un nen d’AC a l’aula, i una vegada reconegut, la comunicació i les relacions amb ell no sempre són fluides. Aquí, és imprescindible que els adults tinguem unes nocions bàsiques sobre les Altes Capacitats per a poder oferir un acompanyament emocional i respectuós dins de l’aula i des del centre educatiu. Això es tradueix en donar un suport i tenir recursos per a potenciar i nodrir totes aquestes capacitats, aprendre a conviure-hi i establir-hi relacions sanes i constructives, perquè el nen se senti vist, acceptat, i recolzat.

OBJECTIUS DE L’ACTIVITAT

  1. Conèixer i comprendre les Altres Capacitats i les seves necessitats educatives en els diferents àmbits de la seva vida (social, emocional, psicològic, d’aprenentatge, familiar, etc.).
  2. Dotar al mestre i educador de recursos curriculars i actitudinals per a poder potenciar i desenvolupar al màxim les AC dins l’aula, establint relacions de confiança i suport amb l’alumne.
  3. Formar i capacitar al mestre per a la diversitat i la inclusió dins l’aula i afavorir la construcció de relacions més conscients, més riques i més humanes amb els alumnes.
Import 95 €
Nombre d'hores 30
Dates Inici 1 de cada mes (s'ha de triar edició)
Destinataris Docents d’educació infantil, primària i secundària i educació especial
Acreditacions Curs acreditat pel departament d'Educació de la Generalitat de Catalunya
Docent Laura Duran Jiménez
Lloc On_line
Categories Escola de Tardor-Hivern, Educació,Telemàtics, Formació del professorat,On line Saligarda,2019-2020
Documentació/Temari 2020T-Altes-capacitats.doc