El conflicte a l’aula i l’assetjament escolar

El conflicte a l’aula i l’assetjament escolar

El conflicte a l’aula i l’assetjament escolar (Bullying): Estratègies i recursos per a la inclusió de l’alumnat.

En els darrers anys, els centres educatius hem estat conscients d’una realitat present entre nosaltres però moltes vegades encoberta o velada. Les xifres ens fan adonar que una part força significativa del nostre alumnat ha patit, pateix o patirà alguna situació d’assetjament dins de l’escola o l’institut.
El conflicte forma part de les relacions humanes i de les interaccions que establim amb els altres. Des d’una perspectiva àmplia i global, els centres educatius tenim el repte de crear entorns inclusius dins models de convivència que afavoreixin un desenvolupament positiu a escala individual i grupal.
En aquest curs oferirem eines per una gestió del conflicte eficaç i positiva dins una metodologia i una convicció inclusiva per als centres educatius. Alhora  que proposarem estratègies i recursos per a la sensibilització, la prevenció, la detecció, la intervenció i l’avaluació de possibles casos d’assetjament (Bullying) i ciberassetjament.

Activitat reconeguda en resolució de data 16/09/2020 pel Departament d'Educació en virtut de l'Ordre ENS/248/2012 (DOGC 6205 de 3 de setembre de 2012).

Temari: 2020STR-ConflicteAula.pdf

Data d'inici Lloc Import Places Inscripció
01-05-2021 Cursos en Streaming 128 € 40
01-06-2021 Cursos en Streaming 128 € 40

Docents

Pere Muñoz

Psicòleg, Mestre i Educador social

Llicenciatura de Psicologia. Universitat Ramon Llull Diplomatura de Magisteri. Educació Primària. Universitat de Barcelona Diplomatura d’Educació Social. Facultat d’Educació Social i Treball Social Pere Tarrés.