Escoles Innovadores: les tic i l’aula invertida (estiu)

Escoles Innovadores: les tic i l’aula invertida (estiu)

En aquest curs aprendrem que és una aula invertida i com convertir el nostre centre en una escola innovadora, així com recursos perquè els docents puguin aplicar per convertir la nostra aula en una flipped Classroom, ja que una escola innovadora no és tenir més ordinadors i tauletes que les altres.

Objectius de l’activitat: 

  • Aprendre que és l’escola Innovadora
  • Descobrir tot el potencial d’aplicar les TAC a l’aula
  • Veure diverses aplicacions a l’aula de les TIC
  • Aprendre que és l’aula invertida
  • Donar recursos al docent per convertir la seva aula en una “aula invertida”
  • Tenir en compte els nous models educatius a l’aula i veure en quins casos pot ser més efectiu aplicar-les
  • Desenvolupar una unitat didàctica a través d'aquestes metodologies

Propietats de l'activitat

Data d'inici 01-07-2019
Data finalització 31-07-2019
Inici inscripcions 01-05-2019
Tancament inscripcions 26-06-2019 12:00 pm
Import 95 €
Nombre d'hores 30
Dates de l'1 al 31 de juliol
Destinataris Tots els nivells
Acreditacions Pendent l'acreditació del departament d'Educació de la Generalitat de Catalunya
Docent Marc Troyano
Lloc On line
Categories Escola d'Estiu, Educació, On line, Formació del professorat
Documentació/Temari 2019EEon-EscolesInnovadores.doc

Contingut

Mòdul 1

Les escoles Innovadores.

Com es defineix una escola innovadora.
Quins elements donen valor a una escola innovadora.
Com fer una escola innovadora.
Avantatges que ens aporta.

Mòdul 2

Teories educatives que avalen el l'escola innovadora i les flipped classroom

Teories educatives que avalen l’escola innovadora.
Crítiques teòriques a l’escola innovadora.
El concepte d'Aula invertida.
Teories que avalen el concepte d'aula invertida.
Relació entre flipped classroom i escoles innovadores.

Mòdul 3

L'aula Invertida i l'atenció personalitzada.

L’atenció individualitzada, a través de les TIC.
L’atenció a la diversitat, a través de les TIC.
Utilitzar les noves tecnologies per fer classe adaptades i adaptatives.

Mòdul 4

Exemples i recursos per aplicar a l’aula i com desenvolupar contiguts a través de les TAC

Recursos per aplicar a l’aula.
Com convertir una escola en innovadora.
Com desenvolupar continguts innovadors a través de les TAC.
Com desenvolupar una unitat didàctica tenint en compte les TIC i l’aula invertida.

Docents

Marc Troyano

Antropòleg, gestor cultural i docent.