Acompanyament emocional i educatiu dins l’aula

Àmbit: | Educació especial |
Nivells: | Infantil, Primària i Secundària |
Durada: | 60 hores |
Format: | Telemàtic |
Horari: | A conveniència |
Inici: | Una edició cada mes |
Per a informació detallada |
En aquests moments tan difícils i complexos per a la societat, els nens i nenes són la generació més sensible i vulnerable a patir les conseqüències i dificultats en moments de pandèmia.
Actualment, emergeix la necessitat a l'escola d'oferir presència, seguretat i tenir la capacitat per acollir i sostenir als alumnes, fent un acompanyament emocionalment amb qualitat i consciència.
Fer un acompanyament emocional significa que l'adult ha de respectar i acollir a l'infant i adolescent des d'on està, amb el que li està passant i està sentint, respectant el seu ritme i el seu procés. Identificar, expressar, gestionar i buscar eines i recursos per transitar aquella emoció i resoldre el que li està passant.
En aquesta formació presentem què són les emocions, quines són les quatre emocions bàsiques, la diferència entre emoció, sentiment i sensació, funcionament de les emocions, per a què serveixen les emocions, el cicle de necessitats, com acompanyar cada emoció amb els infants a l’aula, i tècniques i recursos per a treballar i gestionar les emocions dins l’aula.
Data d'inici | Lloc | Import | Inscripció |
---|---|---|---|
01-06-2022 | On_line | 100 € |
Docents

Laura Duran Jiménez
Mestra d'Educació infantil primària i pedagogia Terapèutica.
Terapeuta Gestalt especialitzada en nens, adolescents i acompanyament familiar. Pedagogia sistèmica. Màster en atenció primerenca. Màster especialitat en Altes Capacitats. Col·laboradora de l'associació Atlàntida (Altes capacitats). Col·laboradora en el programa L'AKadèmia, acompanyament emocional creixement personal per adolescents. Formada amb l'equip Umayquipa en Tècniques Gestàltiques aplicades en la infància i adolescència. Formada amb PlayTerapy per equip Violenta Oaklander. Formadora de mestres