Àmbit: | Educació emocional. Atenció a la diversitat |
Nivells: | Primària i Secundària |
Durada: | 30 hores |
Format: | Telemàtic |
Horari: | A conveniència |
Inici: | Una edició cada mes |
Per a Informació detallada |
En els darrers anys, els centres educatius hem estat conscients d’una realitat present entre nosaltres, però moltes vegades encoberta o velada. Les xifres ens fan adonar que una part força significativa del nostre alumnat ha patit, pateix o patirà alguna situació d’assetjament dins de l’escola o l’institut.
El conflicte forma part de les relacions humanes i de les interaccions que establim amb els altres. Des d’una perspectiva àmplia i global, els centres educatius tenim el repte de crear entorns inclusius dins models de convivència que afavoreixin un desenvolupament positiu a escala individual i grupal.
En aquest curs oferirem eines per una gestió del conflicte eficaç i positiva dins una metodologia i una convicció inclusiva per als centres educatius. Alhora que proposarem estratègies i recursos per a la sensibilització, la prevenció, la detecció, la intervenció i l’avaluació de possibles casos d’assetjament (Bullying) i ciberassetjament.
Data d'inici | 01-10-2021 |
Tancament inscripcions | 08-10-2021 |
Import | 60 € |
Lloc | On_line |
Llicenciatura de Psicologia. Universitat Ramon Llull Diplomatura de Magisteri. Educació Primària. Universitat de Barcelona Diplomatura d’Educació Social. Facultat d’Educació Social i Treball Social Pere Tarrés.