fbpx
  • +34 938 605 060
  • Dl a dv de 9 a 13 h - dl a dj de 16 a 19 h
caenfrites

Formació per a docents

Intel·ligències Múltiples

Intel·ligències Múltiples

Durada

30 hores

Format

Telemàtic

Inici

Primer de cada mes

Horari

A conveniència

Preu

80 €

Àmbit

Atenció a la diversitat, Educació especial

Nivells

Infantil, Primària, Secundària.

Pendent del reconeixement pel Departament d'Educació en virtut de l'Ordre ENS/248/2012 (DOGC 6205 de 3 de setembre de 2012)

El curs sobre Intel·ligències Múltiples de 30 hores impartit on line, proporcionarà als docents una sèrie de coneixements en el camp de les Intel·ligències Múltiples. Iniciarem aquesta proposta d’aprenentatge partint del concepte d’avaluació, i tot seguit analitzarem el concepte d’intel·ligència com quelcom multidimensional i múltiple. Coneixerem el model de les intel·ligències múltiples proposat per Howard Gardner analitzant i descobrint cadascuna d’elles.

  • Descriure el concepte d’Intel·ligència i corba normal
  • Comprendre la tipologia d’intel·ligències múltiples
  • Aplicar metodologies d’avaluació per intel·ligències múltiples
  • Aplicar avaluacions i diagnòstics en diferents processos d’ensenyament i aprenentatge.
  • Concepte de diagnòstic i avaluació. Tipologies d’Intel·ligència
  • L’aplicació i desenvolupament de les Intel·ligències Múltiples a l’escola i altres àmbits socials.
  • Metodologies avaluatives per al diagnòstic
  • Més enllà de les Intel·ligències Múltiples

El model d’aprenentatge on line s’orientarà cap al desenvolupament de competències específiques i transversals, així com de l’autonomia a l’estudi.

En aquest sentit, és necessària una implicació de l’estudiant que inclogui la revisió crítica dels materials i els recursos de la bibliografia, l’estudi sistemàtic dels continguts, la reflexió sobre els casos i problemes plantejats, la resolució de les activitats planificades, la recerca, anàlisi i elaboració d’informació, etc.

El professorat tindrà la funció de guia d’aquest aprenentatge, però s’exigirà a l’estudiant que participi, opini, resolgui, consulti i posi en pràctica tot allò que ha après.

  • Elaboració del 100 % de les activitats proposades.
  • Participació en, com a mínim, el 80 % dels fòrums establerts.
  • Lliurament correcte de les activitats pràctiques proposades i la seva òptima aplicació a l’aula.
  • Realització de totes les tasques de manera satisfactòria.

Marc Troyano i Roca

Psicopedagog, Antropòleg, gestor cultural i docent.

Formadora o formador

Marc Troyano Roca
Marc Troyano Roca

Inici d'inscripcions

01 Setembre 2021

Durada, Nivells, Format, Temàtica i Matrícula

30 hores, Infantil, Primària, Secundària, En línia, Atenció diversitat, Ed. especial, Matrícula oberta