fbpx
  • +34 938 605 060
  • Dl a dv de 9 a 13 h - dl a dj de 16 a 19 h
caenfrites
Programació Neurolingüística aplicada en centres (La comunicació assertiva)

Programació Neurolingüística aplicada en centres (La comunicació assertiva)

Durada

30 hores

Format

En línia

Dates

De l'1 al 22 de juliol

Horari

A la conveniència de l’alumne

Preu

70 € (60 € - 23 juny)

Àmbit

Desenvolupament personal i Innovació educativa

Destinataris

Tots els nivells educatius.

Places exhaurides

Activitat reconeguda en resolució de data 18/05/2022 pel Departament d'Educació en virtut de l'Ordre ENS/248/2012 (DOGC 6205 de 3 de setembre de 2012).

Aquest curs ofereix al docent un primer contacte amb la Programació Neurolingüística (PNL) per ser aplicada en centres educatius. S’estableix la relació entre la comunicació/relació amb la comunitat educativa i l’èxit educatiu. Es faciliten estratègies concretes per ser aplicades en diferents entorns i s’ajuda a reflexionar sobre la importància de com comunicar per arribar a objectius i per canviar realitats. S’ensenya el poder del PNL com a eina de modificació d’entorns educatius.

  • Aprendre què és el PNL, les seves bases i el seu funcionament.
  • Reflexionar sobre com ens comuniquem i què transmetem als altres amb l’objectiu de canviar realitats.
  • Descobrir el potencial de l’ús de les estratègies PNL per canviar entorns educatius.
  • Entendre la comunicació assertiva com una eina amb un gran potencial per incentivar la motivació de tota la comunitat.

Mòdul 1: Recorregut històric i contextualització.

  • Recorregut històric del PNL.
  • Què és el PNL i quines son les seves bases.
  • Les emocions, les experiències i les creences.

Mòdul 2: La importància de la comunicació assertiva dins el centre educatiu.

2.1. Què és la comunicació assertiva: objectius i  claus d’èxit.

2.2. Entorns sistèmics: com funcionen i com ens poden beneficiar.

                2.3. Estratègies de la comunicació assertiva.

Mòdul 3: El PNL en el món educatiu.

  1. Ús en l’entorn d’equips docents.
  2. Ús en l’entorn de famílies.
  3. Ús en l’entorn d’alumnes: la motivació del “tu pots”!

Formació asincrònica. El treball amb els materials del curs es combinarà amb alguna proposta pràctica i, sobretot, amb l’aprofitament de les interaccions entre professor i alumnes.

  • Elaboració del 100 % de les activitats proposades
  • Participació en, com a mínim, el 80 % dels fòrums establerts
  • Realització i lliurament correcte de les activitats pràctiques proposades i la seva òptima aplicació a l’aula.

Mireia Valdés Llonch.

Docent, Psicopedagoga i directora de centre. Experta en dificultats d’aprenentatge, gestió emocional i gestió d’equips.

Formadora o formador

Mireia Valdés Llonch.
Mireia Valdés Llonch.

Inici d'inscripcions

22 Desembre 1999

Durada, Nivells, Format, Temàtica i Matrícula

Matrícula tancada