Durada
30 hores
Format
Telemàtic
Inici
Primer de cada mes
Horari
A conveniència
Preu
60 €
Àmbit
Atenció a la diversitat, Educació especial
Nivells
Infantil, Primària, Secundària, FP.
Inscripció a l'edició de:
Aquest curs perfila per a Diversitat i educació especial
Activitat reconeguda en resolució de data 13/10/2021 pel Departament d’Educació en virtut de l’Ordre ENS/248/2012 (DOGC 6205 de 3 de setembre de 2012).
El curs sobre TDAH de 30 hores impartit en línia, dotarà als professionals de l’educació dels elements necessaris per detectar i garantir l’accés al currículum dels alumnes amb TDAH.
- Identificar els senyals d’alarma del TDAH
- Conèixer els protocols de detecció i abordatge del TDAH
- Saber gestionar, organitzar i optimitzar els recursos del centre, per tal de garantir l’accés al currículum dels alumnes amb TDAH.
- Conèixer l’impacte del TDAH més enllà de les aules
- Identificació i intervenció en cas d’alumnes amb TDAH
- Resolució de situacions educatives en una aula atenent a l’alumnat amb TDAH
- Elaboració de Plans Individualitzats per alumnes amb TDAH
El model d’aprenentatge en línia s’orientarà cap al desenvolupament de competències específiques i transversals, així com de l’autonomia a l’estudi. En aquest sentit, és necessària una implicació de l’estudiant que inclogui la revisió crítica dels materials i els recursos de la bibliografia, l’estudi sistemàtic dels continguts, la reflexió sobre els casos i problemes plantejats, la resolució de les activitats planificades, la recerca, anàlisi i elaboració d’informació, etc. El professorat tindrà la funció de guia d’aquest aprenentatge, però s’exigirà a l’estudiant que participi, opini, resolgui, consulti i posi en pràctica tot allò que ha après.
- Elaboració del 100 % de les activitats proposades.
- Participació en, com a mínim, el 80 % dels fòrums establerts.
- Lliurament correcte de les activitats pràctiques proposades i la seva òptima aplicació a l’aula.
- Realització de totes les tasques de manera satisfactòria.
Lídia Arroyo Navajas.
Psicopedagoga, Logopeda, Mestra de Primària i Pedagogia Terapèutica i Docent Universitària. Especialista en Dificultats d’Aprenentatge i Trastorns del Neurodesenvolupament